Er Kate middleton og Meghan Markle “Både gravid” og “forfaller samme dag”? Det er den langt hentede forutsetningen for en tabloid omslagshistorie. Sladder politimann kan avvise denne falske og usanne rapporten.



Det nye omslaget til I kontakt kunngjør 'en jente for Kate og tvillinger for Meghan,' og til og med touts, 'Palace Confirms!' Kensington Palace har imidlertid ikke bekreftet noe. Dette er et godt eksempel på tabloid-lureri, og en som bladet kopierer fra sine nye søsterpublikasjoner. Forrige måned, AMI kjøpt I kontakt , for å legge til i samlingen av Stjerne , OK! , Us Weekly , den National Enquirer og Kloden . Og for bare noen få uker siden, OK! trakk det samme stuntet, og forkert erklærte på forsiden at det palace “bekreftet” Markle var gravid med tvillinger .



Det var en fullstendig løgn, og nå I kontakt følger tydeligvis i søsteruttaket og prøver å lure leserne på samme måte. For å gjøre saken verre prøver tabloiden å fremme fortellingen ved å insistere på at Markle og Middleton er det både forventer. Og mens det ryktes at hertuginnen av Sussex er gravid, slo vi oss nylig Life & Style , enda en søsterpublikasjon, for en falsk omslagshistorie om Middleton er gravid med sitt fjerde barn .

Så denne nye villede omslagshistorien kombinerer begge falske graviditetskrav for å lure fansen ytterligere. En nesten helt sikkert fiktiv 'kilde' siteres som 'Meghan ble unnfanget bare noen få uker etter Kate.' Hvordan forfaller de 'samme dag' som sagt på forsiden? Det påstås at fordi 'multipler' ofte leveres tidlig, er Markles 'forfallsdato omtrent samme tid som Kate.' Utbryter denne tilsynelatende ikke-eksisterende tipster: 'De kan føde samme dag!' Det er ikke helt det samme som 'forfaller samme dag.'



En påstått 'insider' fortsetter å hevde: 'Kate og Meghan bandt seg over mennene de giftet seg med. Nå knytter de seg over å være gravid sammen. ' Men hva med I kontakt omslagshistorie fra slutten av juni der det ble påstått at Markle og Middleton var i en så dårlig feide at selv prinsene Harry og William satt fast i midten? Her, bare et par uker senere, endrer utløpet og dets 'innside' praktisk melodi og hevder 'Det er alt vann under broen nå.'

Tabloiden hevder videre: 'Selv om graviditetene er gjenstand for mye palass, har hertuginnene bare delt nyhetene sine med en liten gruppe venner og familie.' Hvorfor er det da? I kontakt touting “Palace Confirms” på forsiden? Fordi, som vi forklarte ovenfor, prøver den å lure leserne uten direkte løgner. Faktisk forteller Kensington Palace til og med Sladder politimann på posten at de ikke “bekreftet” noe til magasinet om at Middleton eller Markle var gravid.

Det er flere bevis som alt sammen er en fabrikasjon, for eksempel når det påstås at Markle 'ønsker å levere i USA' Det ville ikke være mulig av flere grunner, og den tidligere 'Suits' -stjernen har ikke gitt noen indikasjon på at hun planlegger å tilbringe lengre tid å bo i Amerika nå som hun har flyttet til London. Når det gjelder Middleton, aldersforskjell mellom prins George og prinsesse Charlotte er nesten to år, mens det er nesten tre år mellom Charlotte og prins Louis. Gitt at hun har fordelt sine tidligere graviditeter, er det rett og slett ikke troverdig å hevde at hun allerede forventer igjen bare noen få måneder etter fødselen.



Konklusjon: Forsiden av I kontakt hevder at palasset 'bekreftet' Kate Middleton og Meghan Markle begge er gravide, men en talsperson ved Kensington Palace forteller oss at ingen slik bekreftelse ble utstedt. Og mens omslaget også hevder at de 'skal være samme dag', hevder historien i utgaven at de skal 'rundt samme tid' og 'kunne' føde samme dag. Tabloiden kopieres fra OK! og Life & Style , dets søsterpublikasjoner, som spredte disse falske påstandene i forrige måned. De er ikke mer sanne nå enn de var den gang, det vil si at de ikke er sanne i det hele tatt. OPPDATER: Samtidig som Sladder politimann hadde rett i at begge hertuginner ikke skulle komme samme dag, 15. oktober bekreftet Kensington Palace at Marke er gravid, men med bare en baby.

Vår dom

Gossip Cop har bestemt at denne historien er helt falsk.