Kate Middleton Girl Palace bekrefter

(OK)



Kensington Palace “bekreftet” ikke Kate middleton er å 'ha en jente', i motsetning til et nytt tabloidomslag. I tillegg er den medfølgende historien om den gravide hertuginnen av Cambridge fabrikkert. Sladder politimann kan avsløre løgnene.

Det nye omslaget til OK! , som skriker 'Palace Confirms', utbryter, 'Princess Kate: I'm Having A Girl!' Forsiden av utgaven inneholder også et annet antatt sitat fra Middleton: 'We’re Naming Her Alice.' Men palasset bekreftet ikke noe for tabloiden, og heller ikke ga Middleton disse uttalelsene. Det villedende omslaget var målrettet designet for å kapitalisere på de siste nyhetene som Middleton er gravid med sitt tredje barn , men denne utgaven utnytter henne og villeder leserne.

Og helt i begynnelsen av artikkelen innrømmer sladdermagasinet faktisk at Kensington Palace ikke 'bekreftet' noe, i stedet for å skrive: 'Kilder sier at hertuginne Kate og prins William gir George og Charlotte en lillesøster.' Uttaket fortsetter å hevde at paret, ifølge en såkalt 'palace insider', fikk vite samme dag prins George begynte på skolen at Middleton 'forventer en ny jente.' Publikasjonen erkjenner at det ikke er 'noen offisiell forfallsdato', men hvis den virkelig hadde en slik 'innside', ville det ikke vært OK! vet nøyaktig når Middleton forfaller, i stedet for bare å spekulere i at babyen 'skulle ankomme i mars'?



Ytterligere bevis for at dekningskravene er falske, skriver tabloiden: 'Og mens de kongelige fortsatt er like mamma om babyens kjønn, sier insideren at Kensington Palace er uklar av ordet om en fremtidig prinsesse.' Men hvis de kongelige er 'mamma', hvorfor pokker bladet da 'Palace Confirms' på forsiden av utgaven? Bare fordi utgiveren ønsker å tiltrekke seg forbrukernes oppmerksomhet og selge eksemplarer. Men det leserne faktisk selger er sminket informasjon. For eksempel fortsetter 'innsiden' med å hevde hvordan Middleton fortalte barna sine om 'babysøsteren' og hvordan hun informerte prins William. Men disse påståtte detaljene, som at hertuginnen skrev mannen til et brev på vegne av deres ufødte baby, er helt produsert.

Når det gjelder det påståtte Middleton-sitatet, 'We’re Naming Her Alice', som faktisk ikke er omtalt noe sted i artikkelen. Også det var fudget, og er ikke en reell uttalelse fra hertuginnen. Og mens det er sant OK! kunne ende med å gjette på riktig måte at Middleton har en jente (det er tross alt et 50-50 skudd), problemet er at palasset absolutt ikke bekreftet noen av disse påstandene, og heller ikke Middleton sa kommentarene som ble tilskrevet henne. Stikkontakten prøver å trekke en rask, akkurat som den prøvde å gjøre for nesten et år siden da den hevdet i desember i fjor at palasset “bekreftet” at Middleton var gravid med en gutt. Selvfølgelig, som Sladder politimann påpekte da at palasset ikke bekreftet noe, og hun var heller ikke gravid på den tiden.

Og en publikasjon som også feilaktig hevdet Middleton var gravid med tvillingjenter i februar 2016 (også med et 'palass bekrefter' etikett se nedenfor) kommer ikke til å få bekreftelse nå at hun har en jente. Dens 'innsidere' er ganske enkelt falske. Sladder politimann blir nok en gang fortalt verken palasset eller ekte kongelige kilder snakket med denne tabloiden, og denne siste omslagshistorien er bare nok en skammelig fabrikasjon.



[imageviewer id = 1980]

Vår dom

Gossip Cop har bestemt at denne historien er helt falsk.