For ni måneder siden ble det rapportert Katie Holmes var gravid med Jamie Foxx ‘S baby. Så hvor er den gutten? Sladder politimann bemerket at en bestemt tabloids påstand var usann den gang, og selvfølgelig har tiden bevist at det var løgn.



I mai 2018, Kvinnedagen insisterte på at Holmes ventet en baby med Foxx, og hadde åpent delt med vennene om at hun var gravid. For å late som om historien var legitim, hevdet bladet at den hadde en 'kilde' i kunnskapen som ga detaljer om skuespillerens graviditet. Blant påstandene fra den dårlig informerte eller muligens fabrikerte “kilden” var at Holmes på bestemte punkter var i “sengeleie”.



For ytterligere å få det til å virke som andre burde ha visst Foxx og Holmes ventet, nevnte utsalgs antatte tipster at hun i noen tid hadde gjemt babybumpen i 'baggy klær' og 'sluttet å drikke alkohol.' Den samme sminkeinsideren delte også med publikasjonen hvordan Foxx fulgte Holmes til 'hver eneste leges avtale' og at hennes familie og nære venner var 'over månen' for henne.

var stevie wonder blind fra fødselen

Nå som ni måneder har gått, og det er klart Holmes var aldri gravid med Foxxs baby , er det viktig for besøkende å undersøke artikkelen på nytt for å lære hva de bør se etter når de leser tabloidhistorier. For eksempel fotograferte paparazzi Holmes mye rundt den tiden, og hun virket ikke gravid. Tilsvarende er det grunn til at hvis Oscar-vinneren skulle på legetime hos Holmes, ville det være bilder av dem.



Mer betydelig, man bør generelt være skeptisk til sitater fra navnløse kilder. Motsatt, da vi faktasjekket påstanden, gikk en representant for Holmes på posten for å forsikre oss om at historien var 100 prosent usann. Når Sladder politimann undersøker rapporter, kontakter vi vanligvis mange forskjellige kilder, men grunnen til at vi inkluderer kommentarer fra talspersoner er at de har blitt belastet med å ta ansvar og svare på vegne av stjerner, som ikke personlig kan fraråde alle usanne tabloidhistorier.

I tillegg må leserne ta hensyn til påliteligheten til stikkontakten. Kvinnedagen har gjentatte ganger publisert løgn om Foxx og Holmes. Siden den usanne graviditetsrapporten, hevdet bladet Holmes var klar til å slutte med Foxx etter at han spiste middag med en annen kvinne . Det hevdet også Suri Cruise ba Holmes om å dumpe Foxx .

romain dauriac rose dorothy dauriac

I løpet av de siste månedene ser det ut til at paret har vokst enda nærmere, med Foxx som flyr fra California til østkysten for å feire Holmes ’40-årsdag på en restaurant i New York. Så vidt dekket, ble dager senere oppdaget at de to hadde glede av hverandres selskap på en yacht i Miami.



Til slutt, bare to måneder, Sladder politimann sprengte det samme magasinet da det feilaktig hevdet Holmes og Foxx adopterte en jente fra New Orleans . I alle de nevnte artiklene nevnte ikke en eneste tabloid at skuespilleren var gravid. Det er fordi det var løgn fra starten.

kathryn boyd alder josh brolin

Sladder politimann av og til besøker artikler for å hjelpe leserne med å vurdere påliteligheten og oversikten over forskjellige utsalgssteder. Som nevnt ovenfor er det også viktig å se hvor informasjonen kommer fra. Mens publikasjonen påstod at Holmes hadde babyen til Foxx, basert på en anonym kilde, gjorde hennes representant et poeng av å skyte ned påstanden, og det er åpenbart ni måneder senere var skuespilleren ikke gravid.

Vår dom

Gossip Cop har bestemt at denne historien er helt falsk.